Honza Mayer nově řídí Dataweps

Brněnská technologická firma Dataweps má nového CEO. Byl jím jmenován dosavadní šéf dceřiné firmy TrendLucid, Honza Mayer. V Datawepsu Mayer pracuje 4 roky, nastupoval na pozici projektového manažera. Na jaře 2015 začal šéfovat novému nástroji TrendLucid, který získal investici StartupYardu. Doposud Dataweps spoluřídili jeho majitelé. Firma vytváří datové nástroje pro online retail segment.

“S růstem přichází nové výzvy a my jsme si uvědomili, že je potřeba, aby měla firma jednoznačné vedení. Honza na TrendLucidu prokázal své schopnosti, a proto nyní povede celý Dataweps,” vysvětluje rozhodnutí jeden ze spolumajitelů, Tomáš Novotný. Ten má nyní na starosti finanční řízení firmy.

Dataweps nyní sjednocuje komunikaci svých nástrojů Azor, Beed a TrendLucid pod jednotný brand. Nově představil také nástroj SocialWatch, který slouží k monitoringu sociálních sítí a online diskuzí v Česku a na Slovensku.

“Chceme se i nadále soustředit na to, abychom našim klientům přinášeli co nejvyšší přidanou hodnotu. Zároveň zvažujeme expanzi na další středoevropské trhy. Sjednocení značky nám pak umožní klientům lépe vysvětlit šíři naší nabídky oproti předchozímu stavu, kdy často znali jednotlivé nástroje, ale neznali Dataweps jako firmu,” přibližuje další směřování Mayer.

Dataweps má aktuálně zákazníky v Německu, Česku, Slovensku, Maďarsku a Slovinsku. Mezi jeho klienty patří například Mall.cz, CZC.cz, Okay, Asus, Kasa.cz, Notino nebo Phillips.

O DATAWEPSu

DATAWEPS, s.r.o. je firma vytvářející datové nástroje pro online retail. Její produkty stojí na principu takzvaného “dvojitého dataminingu” – těží online dostupná data a v této záplavě dat její nástroje hledají informační hodnotu pro zákazníky, kterým mohou být data z online prostředí přínosná v jejich podnikání.

Mezi zákazníky Datawepsu patří střední a velké e-shopy, ale také značky, jejichž produkty se prodávají online. Zákazníky má DATAWEPS v Česku, Slovensku, Maďarsku, Německu a Slovinsku.

Produkty firmy Dataweps jsou Azor, nástroj pro cenový monitoring, Beed, nástroj pro automatické bidování pozic ve zbožových srovnávačích, TrendLucid, nástroj pro analýzu a monitoring konkurence, a SocialWatch, nástroj pro monitoring diskuzí a sociálních sítí.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close