Domů > Software > Compuware představil nový online cloudový nástroj SpeedoftheWeb

Compuware představil nový online cloudový nástroj SpeedoftheWeb

KOMERČNÍ SDĚLENÍ - Mezinárodní konzultační a softwarová společnost Adastra představila nový bezplatný online cloudový nástroj SpeedoftheWeb.org společnosti Compuware, jehož cílem je pomáhat vlastníkům webových aplikací zvyšovat rychlost jejich stránek.

Moderní webové portály a aplikace se stávají stále složitějšími a uživatelé od nich požadují stále více. Rychlost je nejdůležitějším ukazatelem, který uživatelé vnímají.  Průzkumy a studie ukazují, že zlepšení odezvy a dostupnosti webových stránek vede ke zvýšení obratu a snížení nákladů.

SpeedoftheWeb pracuje se seznamem, založeným na kritériích Alexa a Compuware, který obsahuje 1000 světově nejnavštěvovanějších stránek. Tento index je dále rozdělený podle odvětví – finance, zdravotnictví, cestování, e-komerce, média, sport a další. Provozovatelé a vlastníci webů mohou porovnat své produkty s těmito ukazateli a dodat svým vývojářům podklady a doporučení pro zrychlení webových stránek.

Po zadání testované URL SpeedoftheWeb vygeneruje přehledný report s 15 indikátory, KPI a doporučeními, jak zlepšit odezvu webové stránky. Umožní také porovnání těchto  KPI s konkurenčními weby v daném odvětví. Neméně zajímavý je také záznam testované „session“, který je možné přeposlat na vývojáře. Ti zde naleznou informace o fungování stránky, a to až na úroveň jednotlivých řádků JavaScript kódu a mohou se tak zaměřit na výkonnostní problémy v řádu minut.

Funkčně je SpeedoftheWeb založený na cloudové architektuře Compuware dynaTrace. Ta díky patentované technologii PurePath poskytuje „end to end” výsledky i detaily o Web 2.0 technologiích.

„Konečně je k dispozici nástroj, který může každý zdarma využít ke kontrole „end to end” odezvy své webové stránky a zároveň k získání užitečných informací pro optimalizaci. V době, kdy uživatelské nároky na webové stránky a aplikace vzrůstají závratnou rychlostí už není tato optimalizace jen luxusem, ale naprostou nutností. Vždyť zákazník, který na stránku přijde a službu požaduje, se při špatné odezvě nemusí vrátit,“ říká Jiří Kurejko (foto), Compuware Consultant ve společnosti Adastra.