Domů > Software > BellaDati business intelligence s trhem pro analytická data a na iPadu

BellaDati business intelligence s trhem pro analytická data a na iPadu

Martin_Trigina_eprofilBellaDati business intelligence v cloudu dnes na tiskové konferenci představil její český výrobce, společnost Trgiman. První měsíc na českém trhu přinesl zájem zákazníků z pojištovnictví, médií, těžkého průmyslu a obchodu. Uvedeny byly novinky v BellaDati 2.4 včetně on-line obchodu s analytickými daty Mercato a podpory mobilních zařízení.

Lubomir_Micko_eprofilPrvní měsíc BellaDati využily české inovativní podniky pro vyzkoušení nového přístupu k business intelligence. Mezi ně patří i Revírní Bratrská Pokladna – zdravotní pojišťovna, která v BellaDati zkouší analyzovat výdaje na platby nemocnicím nad svou 600 GB databází Oracle. Mezi další podniky, které projevily zájem patří například Renomia. BellaDati zamířilo i na mezinárodní trhy. Nyní se soustředí na EU a především na DACH region a UK. Jako první BI se BellaDati objevilo na obchodu Chrome Web store., a to jí získalo pozornost i u společností z Arabských Emirátů.

Martin Trgiňa, CEO Trgiman, představil plán na nadcházející FY: “Do konce našeho FY 2011 bychom rádi dosáhli až 58% obratu z tarifů, licencí a služeb pro cloud a on-premise verze BellaDati v cenových kategoriích Enterprise a Unlimited“.

Byla uvedena i nová verze BellaDati 2.4, která vyjde 1. března. K nejzajímavějším funkcím patří vůbec první on-line trh s analytickými daty Mercato. Ten v kombinaci s BellaDati umožní analytikům vytvořit analýzy a prodávat je zákazníkovi on-line. Placené i neplacené analýzy v grafech najde uživatel ve vyhledávači. Zastoupeny jsou kategorie včetně médií, průzkumů trhu či veřejného sektoru. Mercato bude dostupné nejprve jako beta verze. Další novinkou je podpora mobilních zařízení. Manažer teď může sledovat a komentovat analýzy ze zařízení jako iPad, nokia N8 nebo iPhone všude, kde je dostupný internet.