Proběhla konference Zákazník 2030: Ukázala firmám, jak se měnit spolu s jejich zákazníky

Svět se mění. Měníme se s ním my a mění se s ním i naši zákazníci. Takové bylo motto konference, která proběhla na konci února v Praze, a zaměřila se právě na budoucnost vztahu se zákazníky v době, kdy nás sice digitalizace sbližuje, kdy se ale také zdá, že svým zákazníkům přestáváme rozumět.

Právě pohled na zákazníka v době moderních technologií byl hlavním tématem nové konference. „Neptali jsme se jen na to, kam směřuje zákaznické chování a kde bude třeba v roce 2030, který jsme si dali i do názvu konference,“ říká Lada Haisová, ředitelka poradenské společnosti POSITIVE, která konferenci spoluorganizovala. „Chtěli jsme přijít na to, co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně zákazníci chtějí. Jací jsou zákazníci tzv. generací Y a Z, jak s klienty navázat skutečné partnerství? Chtěli jsme ale i připomenout, že ať v roli klientů nebo dodavatelů, jsme především lidé!“ dodává Haisová.

Mezi řečníky byli vrcholoví manažeři, lékaři, podnikatelé i politici

Mezi řečníky se na konferenci objeviltřeba spolumajitel revolučního e-shopu s módou ZOOT.cz Ladislav Trpák, u kterého se návštěvníci mohli inspirovat, jak „dělat radost“ zákazníkům prostřednictvím prodeje de facto „obyčejných“ věcí. Petra Průšová, Managing Director Kantar, se podívala na možnosti interakce zákazníka se značkou v následujícím desetiletí a Karel Duchek, Executive Director agentury Wunderman, poradil, jak na komunikaci se zákazníkem, aby vás skutečně poslouchal.

Další hosté přinesli praktický pohled na inovativní interakci se zákazníky a budování značky (Ivan Petrův z Brašnářství Tlustý a spol. nebo Lucie Tvarůžková ze Zonky.cz), zamysleli se nad „soubojem“ strojů a lidských pocitů (Lenka Bartizalová, Head of Operation, BlueLink international a Simona Benešová, Site Manager skupiny BlueLink) nebo nad komunikací specifického segmentu, jakým je luxusní zboží (Zuzana Řezníčková, Luxury Brand Management).

Téma klient jako občan bylo předmětem vystoupení paní hejtmanky Středočeského kraje, Jaroslavy Pokorné Jermanové.

Celý jeden blok konference byl věnován tématu klient jako lidská bytost. Všichni totiž zůstáváme především lidmi a rychlý vývoj moderních technologií tak trochu nestíháme. Komplikují nám to často naše emoce a bohužel někdy i nemoce. Pak potřebujeme, aby někdo s velkou láskou a empatií pečoval o naše tělo i duši.

Proto se mezi našimi řečníky  objevila například i certifikovaná sexuální asistentka pro handicapované Vladana Augstenová, profesor Josef Koutecký, významný lékař, zakladatel dětské onkologie v Československu a mimořádná osobnost českého vědeckého, kulturního a akademického života, který se zároveň stal čestným hostem konference. Ten se ve svém příspěvku dotkl tématu pacientů jako „klientů s duší“ a předal výtěžek z akce dobrovolnickému sdružení Lékořice

„Školení o zákaznících obvykle dělají na odborných seminářích specialisté. Chtěli jsme změnu. Přiměli jsme zajímavé osobnosti z různých oblastí, aby se nad tématem zamyslely a převedly své vizionářství do reality. I tito uznávaní lidé totiž musí reagovat na změny v zákaznickém chování, které s vývojem technologií a novými formami prodeje či nabízení služeb zákonitě nastávají.

Proto byla konference přínosná pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť a všechny, kteří chtějí byznysu více porozumět a inspirovat se,“ říká Tomáš Jindříšek, Managing Partner a spoluorganizátor akce z digitální agentury DARK SIDE.

Část výtěžku putovala na zpříjemnění pobytu pacientů v nemocnicích

Akce byla rovněž koncipována jako charitativní. Část získaných prostředků byla totiž použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet jim psychickou podporu a podporovat jejich motivaci k uzdravení. Více na www.lekorice.com

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close