Známý výrobce obuvi a módních doplňků ALDO zavádí prodej na SAP Hybris

Společnost SAP SE (NYSE: SAP) oznámila, že koncern ALDO, přední světový výrobce módní obuvi a doplňků a provozovatel známých obchodních značek, využívá řešení SAP Hybris Commerce pro zlepšení komfortu digitálních prodejních kanálů pro zákazníky, zvýšení objemu prodeje a rozšíření elektronického prodeje do nových zeměpisných oblastí. Také česká verze webových stránek běží na SAP Hybris, online obchod bude aktivován v další fázi.

Mezi nedostatky předchozího online obchodu společnosti ALDO patřily nepřesné údaje o stavu zásob, nedostatečná flexibilita a slabý výkon v době zvýšeného náporu uživatelů. Zároveň řešení neumožňovalo efektivní propojení všech kanálů a nových služeb v obchodech. Ve snaze zvýšit flexibilitu v reakci na poptávku a zefektivnit online prodej vsadila společnost ALDO na řešení SAP Hybris. S jeho pomocí zásadním způsobem zmodernizovala stávající architekturu svých systémů a do budoucna vsadila na prodej všemi dostupnými kanály.

ALDO provozuje přes 2 100 prodejen značek ALDO a Call It Spring a maloobchodního řetězce GLOBO. Snahou společnosti ALDO bylo zlepšit interakci se zákazníky z celého světa jak v kamenných prodejnách, tak v online obchodech, kde si zákazníci zboží prohlížejí a kupují stále častěji.

Konkrétně využívá ALDO řešení SAP Hybris Commerce, které propojuje všechny prodejní kanály. Díky němu může mimo jiné i snadněji expandovat do dalších regionů. Ve spolupráci s odborníky společnosti SAP společnost ALDO zmodernizovala architekturu svých systémů, zjednodušila jejich provoz a získala lepší přehled o celém obchodním cyklu. Podařilo se jí zároveň optimalizovat komfort ovládání pro uživatele a připravit prostor pro zavádění nových služeb.

Před deseti lety by si nikdo nepomyslel, že budeme jednou prodávat boty přes internet,“ řekl Serge Rose, senior ředitel pro zákaznické aplikace koncernu ALDO, a dodal: „daří se nám neustále překonávat obchodní cíle. Potřebovali jsme tedy patřičně navýšit kapacitu systémů a uzpůsobit obchodní strategii. Zvolili jsme řešení SAP Hybris, která nám umožňují nabízet zákazníkům služby na vyšší úrovni.

Od zavedení SAP Hybris Commerce dosáhla společnost ALDO následujících výsledků:

  • o 4 % vyšší návštěvnost internetových stránek společnosti,
  • 12% nárůst konverzí,
  • 20% meziroční růst obratu.

V roce 2017 společnost ALDO plánuje zcela přepracovat své internetové stránky. Součástí změn bude zatraktivnění nákupu v podobě zavedení nových platebních možností a variant dopravy. Ve všech kanálech včetně mobilní aplikace, mobilních prodejních míst a obchodních provozoven bude zachován přístup k aktuálnímu stavu globálních zásob. Řešení nám zároveň díky jednotné platformě umožní zefektivnit marketingové procesy a sledovat cestu zákazníků přes všechny komunikační kanály.

„Zákazníci společnosti ALDO jsou stejní jako všichni dnešní spotřebitelé. Nakupují prostřednictvím různých zařízení, využívají k tomu různé kanály a očekávají, že jim obchodník pokaždé nabídne ucelené, rychlé a efektivní řešení,“ řekl Brian Walker, strategický ředitel pro řešení SAP Hybris*, a dodal: „těšíme se na další spolupráci se společností ALDO a na to, že ji budeme i nadále podporovat při rozvoji všech prodejních kanálů – internetových, mobilních i fyzických tak, aby její zákazníci byli maximálně spokojeni.

O společnosti ALDO

Koncern ALDO, který v roce 1972 založil Aldo Bensadoun, je přední světový prodejce módní obuvi a doplňků. Provozuje přes 2 100 prodejen značek ALDO a Call It Spring a maloobchodního řetězce GLOBO v 97 zemích po celém světě. Stále se řídí zásadami svého zakladatele – oddaností, úctou a integritou. Sídlí v Montrealu a zaměstnává více než 20 000 lidí. Další informace naleznete na internetových stránkách www.aldogroup.com.

O řešeních SAP Hybris

Řešení SAP Hybris umožňují interakci se zákazníky a prodej prostřednictvím všech kanálů. Díky řešení mohou podniky a organizace lépe poznávat a chápat jejich zákazníky v reálném čase. Zákazníkům naopak nabízí komfortnější interakci a relevantnější informace a tím pomáhají prodat více zboží, služeb a digitálního obsahu prostřednictvím každého kontaktního bodu, kanálu a zařízení. Řešení SAP Hybris nabízí špičkové nástroje pro správu dat o zákaznících, kontextově orientované marketingové nástroje a jednotné obchodní procesy. Řadě významných světových společností pomohla tato řešení vybudovat, udržet a rozvíjet profitabilní zákaznickou základnu. Software SAP Hybris pro interakci se zákazníky a prodej poskytuje základy, rámec a obchodní nástroje, které umožňují získat ucelený pohled na zákazníka, zjednodušit interakci a řešit komplexní obchodní problémy. Další informace naleznete na internetových stránkách www.hybris.com.

*Název SAP Hybris byl zaveden v lednu 2016 jako nová značka pro řešení společnosti SAP pro interakci se zákazníky a prodej, dále pro nabídky, zaměstnance a podnik převzaté společnosti hybris AG, která až do úplného začlenění do společnosti SAP zůstává samostatným právnickým subjektem.

Mohlo by se vám líbit...

1 odpověď

  1. Anodius napsal:

    Skvělý úspěch a výsledky cloud řešení SAP Hybris řešení!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close