Domů > IT > Ness představuje kompetenční centrum mobility, řešení pro rozvoj firemní mobilní strategie

Ness představuje kompetenční centrum mobility, řešení pro rozvoj firemní mobilní strategie

KOMERČNÍ SDĚLENÍ – Ness Technologies, Inc., globální poskytovatel komplexních řešení a služeb v oblasti informačních technologií, představil kompetenční centrum mobility. Jeho cílem je zachytit nastupující mobilní trendy a vytvořit řešení, která poskytnou korporátním zákazníkům nástroje pro rozvoj jejich nové firemní mobilní strategie.

„Mobilní zařízení a služby umožňují zaměstnancům přístup k podnikovým datům a dokumentům bez ohledu na čas a místo, a díky tomu stoupá produktivita pracovníků. Navíc mobilita představuje další prostor, jehož využití může výrazně pozitivně ovlivnit samotný business.“ říká Jan Čaboun (foto), Mobile Competence Manager společnosti Ness Technologies. „S množstvím nově připojených mobilních zařízení se však zároveň zvedají firemní náklady na mobilní komunikaci, rostou nároky na správu zařízení a podporu uživatelů, zhoršuje se firemní bezpečnost a znesnadňuje se péče o firemní IT infrastrukturu. Činnost kompetenčního centra mobility se zaměřuje jednak na podporu podnikových mobilních strategií, ale i na zvýšení bezpečnosti a efektivity podnikové mobilní komunikace,“ dodává Čaboun.

Kompetenční centrum mobility společnosti Ness, na jehož činnosti se podílí šest specialistů s dlouholetými zkušenostmi v oblasti mobilních řešení, se zaměřuje na mobilní bezpečnost, správu podnikových mobilních zařízení, vývoj a správu podnikových mobilních aplikací a na poskytování odborných konzultací.

„Například mobilní telefony či tablety zaměstnanců, obsahující citlivá firemní data, jsou tak stále „zajímavější“ pro případné využití resp. zneužití třetími stranami. Vysoké je i riziko ztráty nebo krádeže. Ness proto poskytuje řešení, které umožní podstatné zvýšení bezpečnosti firemních dat v mobilních zařízeních. Spolu s tím nabízí jednotnou správu mobilních platforem s různými operačními systémy a poskytuje efektivní uživatelskou podporu,“ vysvětluje Čaboun.

Nové mobilní aplikace, které budou uživatelé moci využívat pro přístup k podnikovým informačním systémům, respektují možnosti jednotlivých mobilních platforem a podnikových systémů a zvyšují tak efektivitu práce mimo kancelář. Dlouholeté zkušenosti a teoretické znalosti Nessu v oblasti mobilních řešení pomáhají zákazníkům při rozvoji mobilní podnikové strategie a tvorbě mobilní koncepce dle podmínek a záměrů konkrétního zákazníka.

Kompetenční centrum mobility navazuje na dosavadní zkušenosti z řady projektů a implementovaných služeb, které Ness v minulosti realizoval pro mobilní operátory a korporátní zákazníky. Jednalo se například o O2 Office Connector, Orange Business Mail a další.