Domů > Software > Zákaznický den společnosti Algotech

Zákaznický den společnosti Algotech

KOMERČNÍ SDĚLENÍ Praha 30. 5. 2012 - Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 24. – 25. 5. 2012 již tradiční Zákaznický den, tentokrát v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Celý program -  odborná i neformální část  – se nesly v duchu blížících se olympijských her a zajímavou show sledovalo více než  120 účastníků akce.

Zákaznický den společnosti Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálním zákazníky, na kterém  jsou  představeny  novinky týkající se dění ve společnosti a produktů, informace od partnerů a zejména zákazníky velmi pozitivně přijímané  case study, ve kterých jsou zákazníky prezentovány projekty, jejich přínosy, ale i úskalí, postup řešení a implementace včetně harmonogramu. Samozřejmostí jsou také technické koutky, kde jsou zákazníkům k dispozici jak produkty k vyzkoušení, tak specialisté a konzultanti společnosti.

„Od letošního roku, v souvislosti s provedeným rebrandem názvu společnosti, jsme zvolili také nové motto, které nás lépe vystihuje, a to Algotech – chytrá řešení, které je postaveno na 5 základních bodech zobrazených v symbolech,“ říká František Zeman (foto), generální ředitel společnosti.

„Dodáváme chytrá řešení podporující růst businessu našich zákazníků, řešení, která do sebe zapadají jako skládačka puzzle. Respektujeme požadavky a přání zákazníků, a proto tato řešení nabízíme nově také v cloudu. Naše chytrá řešení stojí na kvalitě, bezpečnosti, účelnosti a efektivitě a jsou podporovaná partnerstvím se zákazníky, obchodními partnery a naší aktivní spoluprací s významnými aliancemi a vysokými školami. Podporujeme vzdělávání našich zaměstnanců, protože jsou naším největším kapitálem a vážíme si jich. A protože nejsme na světě sami, ale je okolo nás mnoho těch, kteří potřebují naši pomoc, nezapomínáme na ně a pomáháme s Algo Nadačním fondem. Taková je naše filozofie, která se dle ohlasu ze Zákaznického dne našim zákazníkům líbí“.

Obchodní ředitel společnosti Roman Kopecký (foto) dodává: „Zákaznický den je pro nás jednou z nejvýznamnějších akcí v roce. Naši zákazníci si již zvykli, že jsou otevřenou platformou pro výměnu zkušeností a načerpání nejnovějších informací z oboru kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa, datových služeb a nejnověji také právě cloudu.“

V letošním roce se zákazníci mohli seznámit se žhavými novinkami produktů např. aplikacemi nabízenými v cloudu, novými produkty vyvíjenými společností Algotech, novinkami od partnerských společností Avaya, Oracle, SugarCRM, AudioCodes apod.

Více informací včetně prezentací najdete na www.algotech.cz v sekci O nás, Kalendář akcí.