Zákaznický den společnosti Algotech

KOMERČNÍ SDĚLENÍ Praha 30. 5. 2012 – Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 24. – 25. 5. 2012 již tradiční Zákaznický den, tentokrát v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Celý program –  odborná i neformální část  – se nesly v duchu blížících se olympijských her a zajímavou show sledovalo více než  120 účastníků akce.

Zákaznický den společnosti Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálním zákazníky, na kterém  jsou  představeny  novinky týkající se dění ve společnosti a produktů, informace od partnerů a zejména zákazníky velmi pozitivně přijímané  case study, ve kterých jsou zákazníky prezentovány projekty, jejich přínosy, ale i úskalí, postup řešení a implementace včetně harmonogramu. Samozřejmostí jsou také technické koutky, kde jsou zákazníkům k dispozici jak produkty k vyzkoušení, tak specialisté a konzultanti společnosti.

„Od letošního roku, v souvislosti s provedeným rebrandem názvu společnosti, jsme zvolili také nové motto, které nás lépe vystihuje, a to Algotech – chytrá řešení, které je postaveno na 5 základních bodech zobrazených v symbolech,“ říká František Zeman (foto), generální ředitel společnosti.

„Dodáváme chytrá řešení podporující růst businessu našich zákazníků, řešení, která do sebe zapadají jako skládačka puzzle. Respektujeme požadavky a přání zákazníků, a proto tato řešení nabízíme nově také v cloudu. Naše chytrá řešení stojí na kvalitě, bezpečnosti, účelnosti a efektivitě a jsou podporovaná partnerstvím se zákazníky, obchodními partnery a naší aktivní spoluprací s významnými aliancemi a vysokými školami. Podporujeme vzdělávání našich zaměstnanců, protože jsou naším největším kapitálem a vážíme si jich. A protože nejsme na světě sami, ale je okolo nás mnoho těch, kteří potřebují naši pomoc, nezapomínáme na ně a pomáháme s Algo Nadačním fondem. Taková je naše filozofie, která se dle ohlasu ze Zákaznického dne našim zákazníkům líbí“.

Obchodní ředitel společnosti Roman Kopecký (foto) dodává: „Zákaznický den je pro nás jednou z nejvýznamnějších akcí v roce. Naši zákazníci si již zvykli, že jsou otevřenou platformou pro výměnu zkušeností a načerpání nejnovějších informací z oboru kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa, datových služeb a nejnověji také právě cloudu.“

V letošním roce se zákazníci mohli seznámit se žhavými novinkami produktů např. aplikacemi nabízenými v cloudu, novými produkty vyvíjenými společností Algotech, novinkami od partnerských společností Avaya, Oracle, SugarCRM, AudioCodes apod.

Více informací včetně prezentací najdete na www.algotech.cz v sekci O nás, Kalendář akcí.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close