ABRA Software přesouvá call-centrum do Indie

1. dubna 2012 – Společnost ABRA Software a.s. se rozhodla po vzoru velkých zámořských korporací outsourcovat své zákaznické centrum v Indii.

Dodavatelem této služby je jeden z největších provozovatelů call center na subkontinentu, kterým je společnost New Delhi Talk & Listen.

Cílem transakce je kromě snížení nákladů i využití technického a lidského zázemí indické společnosti. Novým šéfem zákaznického centra se totiž stává zkušený விசுவநாதன் ஆனந்த், který téměř 20 let pracoval pro nejmenované globální firmy na podobných pozicích.

ABRA Software rovněž získává nové prostory pro školení místních klientů.

K Praze, Brnu a Bratislavě tak přibude i Nové Dillí a Bombaj.

Martin Jirmann (foto), generální ředitel ABRA Software k tomu uvedl: „ Inspirujeme se u velkých úspěšných korporací, které svou produkci i provoz přesouvají dále na východ. Tento krok nám pomůže v expanzi na tento perspektivní trh a zároveň v úhrnu ušetříme náklady za provoz naší české i slovenské HOT Line. Jsem přesvědčen, že náš příklad budou následovat i jiní ERP developeři, ostatně, jako tomu v našem malém českém rybníčku bývá.“

ABRA Software je tak první českou firmou v oblasti IT, která se odvážila učinit odvážný krok směrem na východ.

Více informací v hindu získáte na  www.abra.eu/india

Mohlo by se vám líbit...

komentáře 2

  1. TomX napsal:

    Tak hodně štěstí. Zákazník bude nadšen až se bude dohadovat s nějakým indiánem.

  2. redakce napsal:

    Když se podíváte na odkaz za článkem, tak zjistíte, že to byl aprílový příspěvek společnosti ABRA Software. Současně se omlouváme všem čtenářkám a čtenářům našeho časopisu, pokud jsme je tímto článkem zmátli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close