Lada Kičmerová novou ředitelkou marketingu společnosti Partners

Praha, 12. ledna 2012 – Novou ředitelkou marketingu a PR finančně poradenské společnosti Partners se stala Lada Kičmerová (28). Jako ředitelka marketingu se bude soustředit na řízení reklamní kampaně společnosti, interní i mediální komunikace a na rozvoj marketingových a webových aktivit Partners.
Od roku 2005 pracovala v deníku Lidové noviny, nejprve jako redaktorka a následně i vedoucí rubriky o osobních financích. Do Partners přišla v roce 2009 na pozici tiskové mluvčí společnosti, kde se věnovala rozvoji interní komunikace Partners, webovým projektům společnosti, marketingovým aktivitám i samostatným projektům v rámci marketingu a PR.
Lada Kičmerová vystudovala fakultu mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze a současně žurnalistiku a mediální studia na fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.
Ředitelkou marketingu a PR Partners je Lada Kičmerová od prosince loňského roku. „V naší marketingové a mediální komunikaci chceme i nadále ukazovat, že jsme úspěšná dynamická společnost a hlavní inovátor na finančně poradenském trhu,“ říká Lada Kičmerová a doplňuje: „Cílem marketingových aktivit Partners v letošním roce bude další růst znalosti značky. Kampaň vyjde z hloubkového marketingového průzkumu trhu. Zaměříme se i na komunikaci na užší cílové skupiny, neotřelé projekty na webu a v PR a samozřejmě na interní marketingovou komunikaci, tolik důležitou pro finančně poradenské firmy.“

Lada_Kicmerova_eprofilPraha, 12. ledna 2012 – Novou ředitelkou marketingu a PR finančně poradenské společnosti Partners se stala Lada Kičmerová (28). Jako ředitelka marketingu se bude soustředit na řízení reklamní kampaně společnosti, interní i mediální komunikace a na rozvoj marketingových a webových aktivit Partners.

Od roku 2005 pracovala v deníku Lidové noviny, nejprve jako redaktorka a následně i vedoucí rubriky o osobních financích. Do Partners přišla v roce 2009 na pozici tiskové mluvčí společnosti, kde se věnovala rozvoji interní komunikace Partners, webovým projektům společnosti, marketingovým aktivitám i samostatným projektům v rámci marketingu a PR.

Lada Kičmerová vystudovala fakultu mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze a současně žurnalistiku a mediální studia na fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.

Ředitelkou marketingu a PR Partners je Lada Kičmerová od prosince loňského roku. „V naší marketingové a mediální komunikaci chceme i nadále ukazovat, že jsme úspěšná dynamická společnost a hlavní inovátor na finančně poradenském trhu,“ říká Lada Kičmerová (foto) a doplňuje: „Cílem marketingových aktivit Partners v letošním roce bude další růst znalosti značky. Kampaň vyjde z hloubkového marketingového průzkumu trhu. Zaměříme se i na komunikaci na užší cílové skupiny, neotřelé projekty na webu a v PR a samozřejmě na interní marketingovou komunikaci, tolik důležitou pro finančně poradenské firmy“.

Mohlo by se vám líbit...

komentáře 4

  1. Adolf napsal:

    No není holce moc co závidět, protože firmu Partners bych tedy v životopisu mít fakt nechtěl :-)))

  2. Jiří napsal:

    Dobrý den, vážím si Vašeho názoru, jen bych chtěl poprosit, zda byste mohl více rozvést důvody, proč byste v životopise firmu Partners mít nechtěl?

  3. Petr napsal:

    Spíš nerozumím, proč se na webu věnovaném ICT poměrně často objevuje podobná propagace některých finančních a pojišťovacích brokerů

  4. Jiří napsal:

    Děkujeme za Váš příspěvek. Časopis eProfil.cz má v podtitulu „české ICT v souvislostech“. Proto se zde i nadále budou objevovat zprávy i z jiných oborů než ICT.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close