Domů > Software > Cleverlance vyvíjí pro Komerční banku aplikaci pro mobilní banking

Cleverlance vyvíjí pro Komerční banku aplikaci pro mobilní banking

Cleverlance vyvíjí pro Komerční banku aplikaci pro mobilní banking
Konzultační softwarová společnost Cleverlance vyvíjí pro Komerční banku (KB) řešení mobilního bankovnictví pro platformy Android, iPhone a HTML v projektu Mobilní Banka 2. Kromě zajištění vlastních bankovních funkčností nyní Komerční banka nabízí svým klientům i další informace, jako např. nejbližší pobočky a bankomaty, tiskové zprávy banky, úvěrové simulátory, informace o investičních fondech, měnové kurzy a měnové kalkulátory nebo užitečné kontakty – pro blokaci platebních karet, volitelnost skinu vlastní aplikace apod.
Generálním dodavatelem řešení je Cleverlance, která je zároveň dlouhodobým partnerem KB v oblasti dodávek přímého a mobilního bankovnictví. Její zodpovědností je kompletní dodávka návrhu, designu, vývoje a testování frontendové aplikace včetně serverové části spolu s její integrací do bankovních systémů. Projekt je rozdělen do tří etap, přičemž samotné mobilní bankovnictví bude implementováno na jaře 2012. Subdodavatelem projektu je společnost InMite. Projektem Mobilní banka 2 tak Cleverlance navázala na předchozí úspěšnou dodávku Mobilní banka.
„Komerční banka již v loňském roce překonala hranici jednoho milionu klientů, kteří aktivně využívají alespoň jeden kanál přímého bankovnictví. Orientace na nové mobilní technologie je jasným signálem, že i v bankovnictví je nutné udávat směr v technologických trendech a neustále připravovat pro klienty užitečné inovace. Již krátce po zveřejnění aplikací byl zaznamenán velký počet stažení v řádu několika tisíců, což předčilo naše očekávání.  To je pro nás důkazem, že inovativní řešení mají na trhu své pevné místo a že jsme se vydali správnou cestou,“ uvádí Mojmír Prokop, ředitel Přímého bankovnictví Komerční banky.

Mojmír_Prokop_eprofil6.12.2011 – Konzultační softwarová společnost Cleverlance vyvíjí pro Komerční banku (KB) řešení mobilního bankovnictví pro platformy Android, iPhone a HTML v projektu Mobilní Banka 2. Kromě zajištění vlastních bankovních funkčností nyní Komerční banka nabízí svým klientům i další informace, jako např. nejbližší pobočky a bankomaty, tiskové zprávy banky, úvěrové simulátory, informace o investičních fondech, měnové kurzy a měnové kalkulátory nebo užitečné kontakty – pro blokaci platebních karet, volitelnost skinu vlastní aplikace apod.

Generálním dodavatelem řešení je Cleverlance, která je zároveň dlouhodobým partnerem KB v oblasti dodávek přímého a mobilního bankovnictví. Její zodpovědností je kompletní dodávka návrhu, designu, vývoje a testování frontendové aplikace včetně serverové části spolu s její integrací do bankovních systémů. Projekt je rozdělen do tří etap, přičemž samotné mobilní bankovnictví bude implementováno na jaře 2012. Subdodavatelem projektu je společnost InMite. Projektem Mobilní banka 2 tak Cleverlance navázala na předchozí úspěšnou dodávku Mobilní banka.

Komerční banka již v loňském roce překonala hranici jednoho milionu klientů, kteří aktivně využívají alespoň jeden kanál přímého bankovnictví. Orientace na nové mobilní technologie je jasným signálem, že i v bankovnictví je nutné udávat směr v technologických trendech a neustále připravovat pro klienty užitečné inovace. Již krátce po zveřejnění aplikací byl zaznamenán velký počet stažení v řádu několika tisíců, což předčilo naše očekávání.  To je pro nás důkazem, že inovativní řešení mají na trhu své pevné místo a že jsme se vydali správnou cestou,“ uvádí Mojmír Prokop (foto), ředitel Přímého bankovnictví Komerční banky.