Domů > Telekomunikace > Ředitelem nové divize marketingu GTS Czech se stal Pavel Brabenec

Ředitelem nové divize marketingu GTS Czech se stal Pavel Brabenec

Pavel_Brabenec_eprofilPraha, 14. dubna 2011 – Společnost GTS Czech, telekomunikační operátor a poskytovatel služeb datových center, změnila od dubna organizační strukturu.

Všechny marketingové role včetně marketingové komunikace, segmentového marketingu, produktového řízení a komplexních zákaznických řešení byly sjednoceny do jedné divize.

Jejím ředitelem se stal Pavel Brabenec, dosavadní ředitel divize produktů a projektového řízení.

Vrankova_Tereza_eprofilTereza Vránková (foto), která doposud působila jako ředitelka marketingové komunikace GTS Czech, se nově stala ředitelkou marketingové komunikace mateřské skupiny GTS Central Europe (GTS CE).

PR manažerka GTS Czech Lucie Řeřichová pak nyní rovněž zastává stejnou pozici v rámci skupiny GTS CE.

„Úkolem nově vytvořené divize marketingu je řízení a tvorba produktů, služeb a řešení důsledně vycházející ze znalostí potřeb zákazníků. Efektivní způsob komunikace s nimi pak jen umocní výbornou zákaznickou zkušenost s GTS Czech jako preferovaným poskytovatelem telco a ICT služeb,“ říká Pavel Brabenec (foto), ředitel divize marketingu společnosti GTS Czech.

Pavel Brabenec je i nadále přímo podřízen Davidovi Šitovi, generálnímu řediteli GTS Czech. Tereza Vránková i Lucie Řeřichová jsou po současných změnách přímo podřízeni Miloši Mastníkovi, viceprezidentovi pro marketing skupiny GTS CE. Ředitelka marketingové komunikace Tereza Vránková i PR manažerka Lucie Řeřichová mají nyní za cíl sjednotit marketingové, respektive PR aktivity v rámci regionu střední a východní Evropy a koordinovat tyto aktivity v jednotlivých zemích. Lucii Řeřichové zůstává i nadále odpovědnost za PR GTS Czech na českém trhu.

Pavel Brabenec vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVÚT v Praze se specializací na telekomunikační systémy a na University of Pittsburgh ve Spojených státech získal titul MBA. Během své více než osmnáctileté telekomunikační praxe pracoval v různých telekomunikačních společnostech. V Českém Telecomu zastával pozici výkonného ředitele pro plánování a návrh sítí, řízení zákaznických řešení a projektů. Do společnosti GTS Czech přišel na začátku roku 2008 ze společnosti IBM Global Business Services, kde pracoval čtyři roky ve funkci manažera zákaznických řešení pro telekomunikační operátory v rámci regionu střední a východní Evropy, Afriky a Blízkého východu.

Ve volném čase se Pavel Brabenec (41) věnuje cestování, sportu a kultuře. Mezi jeho nejoblíbenější sportovní aktivity patří přístrojové potápění, cyklistika, lyžování, vysokohorská turistika a jízda na koni. Je ženatý a má dva syny. Plynně hovoří anglicky a dorozumí se také rusky.