Domů > Software > ČD – Telematika obhájila certifikát k provozování SAP zákaznického centra

ČD – Telematika obhájila certifikát k provozování SAP zákaznického centra

Michal_Drápala18. března 2011 – ČD – Telematika obhájila a recertifikovala všechny činnosti spojené s provozování zákaznického SAP centra. Certifikát „Customer Center of Exptertise“ (COE) získala na základě úspěšných výsledků re-certifikačního auditu, který probíhal v ČD – Telematice na přelomu roku. Díky certifikátu COE mají specialisté zákaznického centra přístup do znalostních databází, přednostní přístup k novým verzím a uživatelé SAP tak výhody rychlých zásahů a pomoci při řešení problémů.

„Certifikát COE získala ČD – Telematika v roce 2004. Zákaznické centrum SAP provozuje ČDT pro podniky s celkovým počtem zaměstnanců přesahujícím 40 000 o celkovém objemu databází větším než 5 TB.  Řešíme cca 5 000 nahlášených požadavků a incidentů ročně.  Pro 2500 uživatelů systémů SAP fungujeme v režimu 24 x 7. Díky týmu specialistů se dlouhodobě daří dodržovat procento dostupnosti provozovaných systémů vyšší než 99 procent. Procento vyřešených problémů v rámci zákaznického centra s garantovanou dobou odezvy přesahuje 97%. Požadavků, které vyžadují eskalaci na globální centrum servisní podpory společnosti SAP, je méně než 60 ročně“, říká Ing. Michal Drápala (foto), ředitel úseku Systémy a technologie. „Zákaznické centrum SAP je poskytováno jako součást služeb outsourcingu systémů SAP a jeho činnost bude dále rozvíjena a rozšiřována pro další zákazníky “.

Kromě těchto služeb poskytuje ČD – Telematika také aplikační poradenství a implementace SAP, upgrade a migrace systémů SAP, hosting, administraci a podporu provozu ICT, monitoring a optimalizaci provozních parametrů a projektové řízení.