Domů > Telekomunikace > Nový výkonný ředitel v Telefónica O2

Nový výkonný ředitel v Telefónica O2

Martin_Skop24. června 2009 – Novým výkonným ředitelem pro síťové technologie společností Telefónica O2 Czech Republic a Telefónica O2 Slovakia byl s účinností od 1. června 2009 jmenován Martin Škop (foto).

„Společnost Telefónica O2 zahajuje integraci úseků sítě v České republice a na Slovensku do jedné, společné organizace. Jmenování Martina Škopa do funkce, která slučuje odpovědnosti výkonného ředitele pro síťovou infrastrukturu v České republice a výkonného ředitele pro síťové technologie na Slovensku, je prvním krokem tohoto procesu,“ říká Salvador Anglada, předseda představenstva a generální ředitel Telefónica O2 Czech Republic a dodává „Naším cílem je lépe a efektivněji využít zdroje a znalosti obou jednotek a sjednotit technologie obou zemí.“

Martin Škop (1970) je absolventem ČVUT v Praze. Od roku 1994 pracoval v oblasti vývoje datových sítí ve společnostech Eurotel Praha a Nextel. Po integraci dceřiné společnosti Nextel do SPT Telecom pracoval na pozici ředitele pro strategii rozvoje sítí. Od roku 2004 pracoval jako výkonný ředitel plánování a rozvoje sítí ve společnosti ČESKÝ TELECOM (později Telefónica O2 Czech Republic). Od ledna 2007 vykonával pozici výkonného ředitele pro technologie v Telefónica O2 Slovakia. V rámci integrační strategie společnosti Telefónica O2 Czech Republic a Telefónica O2 Slovakia, byl jmenován do funkce výkonného ředitele pro síťové technologie.

  1. David
    20.04.2012 na 16:23 | #1

    Dobrý den,
    tedy měl jsem , nežli jsem zavolal na , ač na bezplatnou linku ,Vašim operátorům , kteří jak zjišťuji nemají o své práci ani ponětí.To se týká rozumět tomu co vlastně mají řešit ,proč u té linky sedí.Vždycky jsem si myslel , že kvůli tomu aby pomohli Vašim zákazníkům s vyřešením problémů které jsou většinou způsobené zřizovatelem.Taky jsem si vždycky myslel , že tito Vaši zaměstnanci mají být vstřícní a na zákazníka příjemní a ne ho vytočit svou neochotou a neznalostí.Mám zřízenou službu od O2 teprve dva měsíce a spokojený jsem byl v podstatě 4dny,od té doby nic nefunguje tak jak má.To se týká kvality obrazu,rychlosti internetu a co hlavně musím zdůraznit,přístup Vašich zaměstnanců ke své práci za kterou berou nezasloužené mzdy.Už první průšvih byl s obchodním zástupcem ,který zazvonil u dveří , informace podané jeho způsobem byli tak 20%.Poté jeho manager od kterého jsem se dozvěděl , že tito pochůzkáři(obchodní zástupci) musí budoucím zákazníkům ,cituji,“lhát aby je dostali kam chtějí“ a to jest k podpisu smlouvy.Už z toho se mi zvedal žaludek.Nic méně jsem si říkal , že lidé jsou různí a hlavně , že těchto „nepoctivců“ je snad méně , než těch poctivých.Bohužel u Vaší firmy jsem se přesvědčil o opaku , těch nepoctivých a neznalých svých povinností je ve Vaší firmě ,tedy ve firmě které děláte ředitele,většina.Byl bych velice rád kdyby jste mi odepsal na můj email a já Vám velice rád sdělím o jaký konkrétní případ se jedná a i o konkrétní zaměstnance aby byli po zásluze odměněni za svou vy……vlastně nevykonanou práci.Velice se těším na Vaši odpověď

  2. Mirek
    12.06.2012 na 14:48 | #2

    určitě bude ředitel pro síťové technologie řešit vztahy se zákazníky …
    Pokud se Vám v O2 nelíbí, přejděte k jinému operátorovi … nepoctiví jsou všichni…